Shop More Submit  Join Login
×



Details

Submitted on
February 13, 2007
Image Size
78.1 KB
Resolution
960×720
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,041
Favourites
2 (who?)
Comments
14
Downloads
79
×
High Tide at Aquarius by MindscanImages High Tide at Aquarius by MindscanImages
I did this last week and e mailed it to 6 friends as Townsville has been on the news with flooding this week.
To my suprise it circulated quickly on the net and the hotel has been bombarded with calls from all over Australia and even as far as England. It was in the local paper and then appeared on National news two mornings - one to clear up the fact it was only a computer manipulation.
WHOOPS
For how I really see North Queensland please click on "Coral Creek"
Add a Comment:
 
:iconlaz89:
laz89 Featured By Owner Feb 24, 2007  Student Digital Artist
thanks so cool man i would have thought it was real if i didn't live in townville
Reply
:iconmindscanimages:
MindscanImages Featured By Owner Feb 24, 2007   Digital Artist
Thanks & thanks fo rthe fav
Reply
:iconlaz89:
laz89 Featured By Owner Feb 24, 2007  Student Digital Artist
your welcome mate ^_^
Reply
:iconobsidiantears83:
obsidiantears83 Featured By Owner Feb 24, 2007
LOL who's been a naughty boy then?! LOL i recieved this in an email from a mate of mine - evil of you to circulate just as it was pissing down rain LMAO I'm living on the side of castle hill and it did make me wonder for about ten seconds.. until i realised flooding couldnt raise the sea level that high =p for a while i thought it must have been a photo from the storm surge of the last cyclone - like 10 yrs ago or something =p i told a mate, and later we read the bully LMFAO!! fantastic work! it really is quite flawless!!
Reply
:iconmindscanimages:
MindscanImages Featured By Owner Feb 24, 2007   Digital Artist
thanks. I think I can safely laugh about it again now
Reply
:iconobsidiantears83:
obsidiantears83 Featured By Owner Feb 25, 2007
LOL yeah, i think the roar has died down a bit.. i was laughing my head off reading the retraction the editor wrote in the bully :evillaugh: it was hilarious LMAO excellent work - it was good enough to fool a multitude of people - that in itself must be a testement to your skill :)
Reply
:iconmoonshadedweller:
moonshadedweller Featured By Owner Feb 16, 2007  Hobbyist Photographer
This is great, my cousin in mount Isa came back for a bit the day it was first in the paper he mentioned getting an email with this picture. He thought it was for real, I had to say hey if this was for real, I think all of Townsville would know about it.. nice job fooling everyone and I'm sure this one will go down in urban myth history.. :lmao:
Reply
:iconemogirlswish:
emogirlswish Featured By Owner Feb 14, 2007
haha. this made me laugh reading that article this morning. i'd be proud. GULLIBLE SUCKERS!! ;):)
Reply
:iconmindscanimages:
MindscanImages Featured By Owner Feb 15, 2007   Digital Artist
Thanks. I'm proud of the artwork just a little shocked by the results.
Reply
:iconfourteenthstar:
fourteenthstar Featured By Owner Feb 14, 2007
Looks like this pic is bringing you a fair bit of fame ;)
Reply
Add a Comment: